Nouveau chez Audible ?
Résultats de "Sally Hogshead" dans Toutes les catégories
-
-
Fascinate, Revised and Updated
- How to Make Your Brand Impossible to Resist
- De : Sally Hogshead
- Lu par : Sally Hogshead
- Durée : 7 h et 39 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
A newly revised and updated edition of the influential guide that explores one of the most powerful ways to attract attention and influence behavior - fascination - and how businesses, products, and ideas can become irresistible to consumers. In an oversaturated culture defined by limited time and focus, how do we draw attention to our messages, our ideas, and our products when we have only seconds to compete?
-
Fascinate, Revised and Updated
- How to Make Your Brand Impossible to Resist
- Lu par : Sally Hogshead
- Durée : 7 h et 39 min
- Date de publication : 26/04/2016
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 25,60 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 25,60 € ou 1 crédit audio
-
-
-
How the World Sees You
- Discover Your Highest Value Through the Science of Fascination
- De : Sally Hogshead
- Lu par : Sally Hogshead, Erik Bergmann
- Durée : 12 h et 20 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
In How the World Sees You, author and personal branding expert Sally Hogshead applies the principles of fascination triggers to understanding "personality brands"—how individuals use different triggers to influence, persuade, and captivate others. You already know how you see yourself and the world. But how does the world see you? If you want to be heard and remembered, if you want people to take action on your ideas and opinions, then you need to get the full picture.
-
How the World Sees You
- Discover Your Highest Value Through the Science of Fascination
- Lu par : Sally Hogshead, Erik Bergmann
- Durée : 12 h et 20 min
- Date de publication : 01/07/2014
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 28,67 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 28,67 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Fascinate
- Your 7 Triggers to Persuasion and Captivation
- De : Sally Hogshead
- Lu par : Sally Hogshead
- Durée : 8 h et 41 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Why are you captivated by some people but not by others? Why do you recall some brands yet forget the rest? In a distracted, overcrowded world, how do certain leaders, friends, and family members convince you to change your behavior? Answer: fascination, the most powerful way to influence decision-making. It's more persuasive than marketing, advertising, or any other form of communication. And it all starts with seven universal triggers: lust, mystique, alarm, prestige, power, vice, and trust.
-
Fascinate
- Your 7 Triggers to Persuasion and Captivation
- Lu par : Sally Hogshead
- Durée : 8 h et 41 min
- Date de publication : 10/08/2010
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 25,60 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 25,60 € ou 1 crédit audio
-