• Harvard Business Review Manager's Handbook

  • The 17 Skills Leaders Need to Stand Out
  • De : Harvard Business Review
  • Lu par : Eric Martin
  • Durée : 9 h et 41 min
  • Version intégrale Livre audio
  • Date de publication : 14/02/2017
  • Langue : Anglais
  • Éditeur : Audible Studios
  • 4 out of 5 stars 4,0 (1 notation)

Description

The one primer you need to develop your managerial and leadership skills.
Whether you're a new manager or looking to have more influence in your current management role, the challenges you face come in all shapes and sizes: a direct report's anxious questions, your boss's last-minute assignment of an important presentation, or a blank business case staring you in the face. To reach your full potential in these situations, you need to master a new set of business and personal skills.
Packed with step-by-step advice and wisdom from Harvard Business Review's management archive, the HBR Manager's Handbook provides best practices on topics from understanding key financial statements and the fundamentals of strategy to emotional intelligence and building your employees' trust. The book's brief sections allow you to home in quickly on the solutions you need right away - or take a deeper dive if you need more context.
Keep this comprehensive guide with you throughout your career and be a more impactful leader in your organization.
In this book you'll find:



Step-by-step guidance through common managerial tasks
Short sections and chapters that you can turn to quickly as a need arises
Self-assessments throughout
Exercises and templates to help you practice and apply the concepts in the book
Concise explanations of the latest research and thinking on important management skills from Harvard Business Review experts such as Dan Goleman, Clayton Christensen, John Kotter, and Michael Porter
Real-life stories from working managers
Recaps and action items at the end of each chapter that allow you to reinforce or review the ideas quickly

The skills covered in the book include:



Transitioning into a leadership role
Building trust and credibility
Developing emotional intelligence
Becoming a person of influence
Developing yourself as a leader
Giving effective feedback
Leading teams
Fostering creativity
Mastering the basics of strategy
Learning to use financial tools
Developing a business case

©2017 Harvard Business School Publishing Corporation (P)2017 Audible, Inc.
Afficher plus Afficher moins

Prix : 19,14 €

Détails de l'abonnement : Détails de l'abonnement :
  • Gratuit pendant 30 jours, avec un titre au choix offert.
  • 9,95 € par mois pour le livre audio de votre choix, quel que soit le prix.
  • Vous n'aimez pas un titre ? Échangez-le.
  • Résiliez à tout moment, vos livres audio vous appartiennent.

Acheter maintenant avec 1 crédit audio

En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation . Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politiques sur la Publicité et les Cookies.

Acheter maintenant pour 19,14 €

Utilser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation . Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politiques sur la Publicité et les Cookies.

En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation . Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politiques sur la Publicité et les Cookies.
Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.