Gratuit avec l’offre d'essai
Écouter avec l’offre
-
HBR's 10 Must Reads on Communication
- Lu par : Susan Larkin, Gregory St. John
- Durée : 6 h et 59 min
Une erreur est survenue lors du processus d'achat, veuillez rafraîchir la page et essayez à nouveau.
Merci de réessayer d'ici quelques minutes. Alternativement, vous pouvez contacter notre service client.
Vous êtes membre Amazon Prime ?
Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.Bonne écoute !
Description
The best leaders know how to communicate clearly and persuasively. How do you stack up?
If you listen to nothing else on communicating effectively, you should at least hear these 10 articles. We've combed through hundreds of articles in the Harvard Business Review archive and selected the most important ones to help you express your ideas with clarity and impact - no matter what the situation.
Leading experts such as Deborah Tannen, Jay Conger, and Nick Morgan provide the insights and advice you need to:
- Pitch your brilliant idea - successfully
- Connect with your audience
- Establish credibility
- Inspire others to carry out your vision
- Adapt to stakeholders' decision-making styles
- Frame goals around common interests
- Build consensus and win support
PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying reference material will be available in your My Library section along with the audio.
©2013 Harvard Business School Publishing Corporation (P)2015 Audible, Inc.
Autres livres audio du même :
Ce que les auditeurs disent de HBR's 10 Must Reads on Communication
Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.Global
Interprétation
Histoire
Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.
Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.